Kädentaitojen Ihmeet

NEULONTAA, OMPELUKSIA, DUUNAUKSIA JA KIRPPISTELYÄ !!

lauantai 1. helmikuuta 2014

11 asiaa minusta

Hei Kaikille!

Sain tälläisen haasteen TSIsiskot blogista jo ennen joulua, mutta en ole kerennyt siihen vastaamaan, enkä myöskään edellytä ketään tähän vastaamaan, mutta ottakaa koppi jos haluatte. Nää on aika hauskoja, laittaa mukavasti pohtimaan ehkä sellaisia asioita mitä ei ole pitkään aikaan ajatellutkaan.



11 asiaa minusta: 



1. Onko sinulla sisaruksia?

Kyllä, minulla on yksi pikkuveli ja yksi pikku sisko.

2. Mikä on kengänkokosi?

öö noh riippuu vähän kengästä, mutta 38 tai 38,5

3. Paras joulumuistosi?

Parhaat joulumuiston liitty aina mummolaan ja lapsuuteenni kainuussa.

4. Tuoksu, jota rakastat?

Rakastan tietysti hajuvesiä, mutta paras tuoksu tulee kuitenkin raikkaasta kodista joka on vasta siivottu.

5. Talvessa parasta?

Olen talventyttö, olenhan syntynyt tammikuussa. Tykkään pakkasista ja lumen narinasta. Valkoinen luonto on  parasta mitä tiedän. Huh, se on niin kaunista.

6. Onko sinulla joku projekti meneillään, käsityö yms jos niin mikä

Kaikenlaista aina meneillään, no olen tikutellut hattuja aikas läjän :)

7. Teetkö itse joululahjat?

Kyllä, koetan tehdä ja värkätä kaikille jotain ja jos ei joudu jouluksi niin sitten saa joulun jälkeen.

8. Maku joka vie kielen mennessään?

Jaahas, olen aika kulinaristi makujen suhteen, mutta mokkapalat on suurta herkkua sekä salmiakki on intohimoni.

9. Omasta mielestäsi parasta sinussa?

Minusta tähän kysymykseen voi parhaiten vastata läheiseni, joten kysäsempä niiltä..... noh, kuulema, että olen minä, Voi kertoa mitä vaan ja saa soittaa asiasta kuin asisasta, luonteeni miellyttää, että tällaista.

10. Noloin juttu, mikä sinulle on sattunut? 

Ei tälläsiin voi vastata.....hehehe

11. Lempilelusi lapsena?

En oikein muista, meillä ei oikein paljon ollut leluja, mutta muistan kun isä osti minulle uudet sukset
voihan tytöt oli että onnellinen. Jo joo tykkäsin paljon kaikenlaisista kasseista, mulla oli aina jokin käslaukku olalla, kun mummolassa kesällä pihalla tepastelin :)

Terkuin -Sarkka-

2 kommenttia: